LinkedIn annonceringsopgaver infografik

Tidsaspektet i LinkedIn annonceringsopgaverne

I infografikken har jeg helt bevidst ikke inddraget tidsaspektet – hvilket jo egentlig er ret væsentligt.

Men det er fordi det er fuldstændig forskelligt fra kunde til kunde.

Jeg har haft kunder hvor selve strategisnakken tog 5 min. – Når jeg runder op.

De havde fuldstændig styr på hvad de ville opnå, materialet var klar og de havde tænkt over målgruppe osv.

Andre gange har jeg f.eks. brugt to gange en ½ time.

Den første gang skitserer jeg mulighederne, og hører hvad de har af materiale.

Så går i kunden i tænkeboks – og måske skal der også udarbejdes noget materiale.

Derefter tager vi en snak igen og få fastlagt de sidste detaljer hvorefter jeg går i gang med selve opsætningen osv.

Vil du gerne i gang med LinkedIn annoncering?

Så hiv fat i mig – Sarah Vos Thrysøe
Tlf: 6915 4243
svt@onlinesolutiongroup.dk

Brug for rådgivning? Invester i min klippekortsordning. Det er til dig der har styr på det grundlæggende og bare har nogle tillægsspørgsmål.

Brug for 1-1 undervisning hvor jeg guider dig hele vejen igennem fra opsætning af konto til din første aktive annonce, kan du købe en dag hvor vi sidder sammen (online) til 4.500 kr.

Eller jeg kan stå for det hele med denne pakkeløsning

Jeg er også i gang med at lave et online kursus omkring LinkedIn annoncering – Du kan skrive dig op her

Relaterede artikler

Tilbage til artikeloversigten