Klippekort til lige præcis DIN udfordring med B2B-markedsføring
Kender du det her:
Du er i fuld gang med en markedsføringsopgave og pludselig er der noget der driller.
Eller måske kommer du faktisk aldrig i gang, for du ved ikke helt hvor eller hvordan du skal starte.
Lad mig hjælpe dig videre. Enten vha. rådgivning så du kan gøre det selv, eller jeg gør det for dig.
Måske er det problemstillinger a la det her der holder dig tilbage:
Strategiske udfordringer?
Du vil i gang med lead-generering, men er ikke sikker på hvordan du skal gøre?
Du vil gerne køre noget Facebook annoncering, eller skal det måske være Google Ads??
Instagram, LinkedIn, artikler, nyhedsbreve, og alle de andre muligheder. Hvad skal du vælge?
Tekniske udfordringer?
- Du skal i gang med at skrive nyhedsbreve, men har problemer med at få sat MailChimp op.
- Du har hørt om re-marketing i Facebook, men ved ikke hvordan det sættes op.
- Du har opgivet at finde rundt i Google Analytics.
Du går som katten om den varme grød – og kommer ingen vegne.
Brug klippekortet til at komme videre – På bare et kvarter kan du måske være i gang igen.
For en af mine kunder var udfordringen Google Ads og Google Analytics: Hvordan er det nu lige det fungerer?
På 1½ time gennemgik vi det hele – samtidig med at vi optog det så han kunne se det igen, ved lejlighed:

Jeg fik super meget ud af vores møde og føler mig meget mere klædt på til, at lege og udforske Google Analytics, Google Ads og Google Ads Editor. Helt konkret fik jeg det gyldne overblik og den massive forvirring forsvandt.
Klaus Jørgensen, Juviva
Hvad kan jeg hjælpe dig med?
Uanset størrelsen på problemet er det irriterende og en stopklods. Yderligere, hvis det er et lille problem, kan vi løse det på ingen tid. Og du kan komme videre med dit arbejde.
Jeg arbejder med mange former for markedsføring i det daglige og kan hjælpe dig videre med:
Google Ads – Hvordan fungerer det, din opsætning og hvordan optimerer du det løbende
Facebook annoncering – Hvordan fungerer det, din opsætning hvad kan du optimere/bør du ændre
Google Analytics – Hvordan fungerer det. Er det sat korrekt op?
SEO – Hvordan får du en højere position. Hvad er de næste 3-5-7 ting du skal fokusere på?
LinkedIn annoncering – Opsætning og vedligeholdelse
Mailchimp – Opsætning, tilknytning til hjemmeside og pop-ups. Opsætning af velkomstserier
Google Business – Gør krav på din virksomhed og udfyldning af relevant data.
Google Tag Manager – Hvad er det, hvordan fungerer det, hvordan gør du
Et klippekort der hjælper dig videre med dine markedsføringsudfordringer
Hvad kan vi nå på 3, 10 eller 20 timer?
PÅ 3 TIMER
EKSEMPEL 1
Hvordan fungerer Google Ads – så du kan arbejde struktureret med det fremadrettet.
Hvordan fungerer Google Analytics – så du kan aflæse effekten af din markedsføring.
EKSEMPEL 2
Hvordan fungerer Facebook Ads – så du kan optimere dine annoncer
Hvordan får jeg opsat målsporing vha. Google Tag Manager, så det ses i Facebook – så du kan skabe flere konverteringer/salg
Det med småt
- Sessioner foregår på vores kontor, pr. telefon via Teams eller Zoom
- Minimumsklip er 15 min.
- Klippekortet gælder 1 år
- Klippekortet er udstedt til virksomheden og kan ikke overdrages
- Ubrugte klip refunderes ikke
- Arbejdet påbegyndes når jeg har modtaget din betaling
Få mest muligt ud af dit markedsføringsklippekort
- Book tid lige så snart du går i stå.
- Skriv dine spørgsmål ned og prioriter rækkefølgen så vi tager et system/en problematik ad gangen
- Hvis vi mødes over Teams eller Zoom kan vi optage sessionen. Så behøver du ikke at tage notater

Sarah Vos Thrysøe
Jeg er ikke bare en konsulent der taler om markedsføring – Til daglig arbejder jeg med det, for mig selv og mine kunder.
Lad os tage en snak om, hvad der skal til for at få din markedsføring op at stå: