At annoncere på Google er en af de få steder hvor dine potentielle kunder selv efterspørger reklamerne.

Hvorfor annoncere på Google?

Vi bruger Google til alt fra de helt indledende søgninger på et problem vi har:

  • Hvad er / hvad betyder /hvad gør jeg ved
  • Hvorfor skal jeg
  • Hvordan virker / hvordan gør jeg

Til at sammenligne produkter og priser

  • Anbefalinger
  • Hvad koster

Faktisk begynder 94% af alle køb, med en online søgning.

Hvis du ikke er synlig på søgningerne – så er du ikke en del af løsningen, og dermed købet.

Annoncering på Google

I Google Ads, har vi flere målretningsmuligheder der gør din annoncering relevant og dermed skaber bedre resultater.

Den vigtigste er selvfølgelig søgeordene: Hvilke søgninger skal vi være synlige på.

Derudover kan vi også målrette på:

  • Geografi
  • Alder
  • Køn
  • Enhed
  • Og flere

Men det vigtigste er faktisk at der er en sammenhæng imellem de søgeord din målgruppe søger på, den annonce de ser, og den side vi leder dem ind på.

Alt dette tager jeg selvfølgelig hånd om og vejleder om, så vi får mest muligt ud af din annoncering.

Hvordan skal du annoncere på Google?

Modsat mange andre markedsføringsformer kan man sagtens gå direkte efter salget når man annoncerer på Google.

Hvis de søger efter ”hvad koster …” / ”prisen på …” er de selvsagt interesseret i at købe og i at se en pris på produktet.

Det vigtigste er dog at der er en sammenhæng imellem søgningen, annoncen og landingssiden.

Det betyder også at en succesfuld annoncering ikke kun afhænger af de ord man vælger at annoncere på, men at brugeren oplever en rød tråd igennem hele processen. Fra søgning, til budskab, til landingsside.

Pakkens indhold

Alt dette er inkluderet i din Google annonceringspakke:

  • Opstartsmøde hvor vi sammen definerer formålet med annonceringen herunder:
    • Søgeord
    • Andre målretningsbehov
    • Overvejelser omkring annoncetekster og landingssider for samme
    • Budget
  • Oprettelse af konto (i dit ejerskab selvfølgelig)
  • Opsætning af konto, kampagner, målretning og bud
  • Udarbejdelse af annoncetekster (Revideres indtil du er tilfreds og der køres altid med splittest)
  • Løbende tilretning af konto, herunder bl.a. tilføjelse af positive og negative søgeord, og ændring af annoncetekster
  • Løbende analyse og vurdering af kampagners, annoncegruppers, annoncers og søgeords præstation, for at optimere markedsføringen
  • Et månedligt statusmøde over telefon evt. suppleret med fremsendte tal

Helt overordnet, tager vi udgangspunkt i din viden om produkt, målgruppe, budget og behov, og kombinerer det med min viden om markedsføring, brugeradfærd og Google Ads. På den måde kan vi sammen lægge fundamentet for et ordentligt Google Ads program.

Hvad er prisen for en Google annonceringspakke?

Annonceringspakken dækker et forløb på 3 måneder.

Den første uge af de 3 måneder går med at sætte konto og annoncer op.

Efter de 3 måneder falder den månedlige udgift som regel, da prisen for de første 3 måneder inkluderer selve opsætningen.

Prisen pr. mdr., i de første 3 måneder, er 2.500 kr.

Sarah Vos Thrysøe

Jeg er ikke bare en konsulent der taler om hvor fantastisk online markedsføring er – Jeg skriver teksterne, beskærer billederne og alle de andre ting der skal til for at markedsføringen kører.

Lad os tage en uforpligtende snak om din markedsføring:

Tlf: 6915 4243
svt@onlinesolutiongroup.dk

Udfyld formularen og jeg ringer dig op