Sarah Vos Thrysøe

Jeg har arbejdet med online markedsføring siden 2010.

Det begyndte da jeg tog en HD i afsætningsøkonomi imens jeg arbejdede hos IBM Denmark A/S. Her lavede jeg dataanalyser for IBM’s ledelse, hvilket jeg nu bruger når jeg skal analysere data fra mine kunders markedsføring.

Siden arbejdede jeg hos et stort internationalt mediebureau. Her varetog vi store virksomheders online og offline markedsføring. Jeg stod for deres annoncering på Google og håndterede månedlige budgetter på mellem 10.000 og 100.000 kr.

I 2014 startede som selvstændig hvor jeg nu fungerer som mine kunders markedsføringsafdeling.

Online markedsføring ændrer sig konstant

Teknikken og vores brug af onlineverdenen ændrer sig konstant, og hurtigere og hurtigere.

Jeg holder mig opdateret ved at tage relevante kurser og seminarer, følge internationalt anerkendte blogs, læse relevante bøger og følge forskningen indenfor neuromarketing, psykologi og adfærd.