Få en erfaren markedsførings-specialist på ugentlig basis

Har du flere markedsføringsopgaver der skal løftes, men ikke nok til at ansætte en på fuld tid?

Samtidig er idéen om en eller flere eksterne bureauer eller freelancere, heller ikke lige sagen?

Og sidst men ikke mindst, vil du gerne arbejde sammen med en der både har overblikket over markedsføringsmulighederne og som kan udføre det kreative, tekniske og kontinuerlige arbejde?

Så benyt dig af mit ”Ugentlig markedsførings”-koncept hvor jeg på ugentlig basis laver jeres online markedsføring.

Mine kompetencer indenfor online markedsføring består bl.a. af:

ANNONCERING PÅ GOOGLE

ANNONCERING PÅ LINKEDIN

ANNONCERING PÅ FACEBOOK

SEO / SØGEMASKINEOPTIMERING

E-MAILMARKEDSFØRING

HJEMMESIDE-ARTIKLER

OPSLAG PÅ SOCIALE MEDIER

GOOGLE ANALYTICS

GOOGLE TAG MANAGER

Alt afhængig af hvilke behov du har, gør jeg brug af mine +9 års erfaring fra ovenstående områder.

Kontakt mig og hør nærmere

Hvorfor investere tid og penge i online markedsføring?

  • Hver dag bliver vi i gennemsnit bombarderet med 40.000 markedsføringsbudskaber

  • 88% af forbrugerne laver en online søgning inden de køber (uanset om købet sker online eller offline)

  • For at få potentielle kunder til at købe, skal de have set dine budskaber mindst 7 gange – nogle taler om helt op til 20 gange

Er du ikke synlig online er du altså ikke med i dine potentielle kunders købsovervejelser.

De aner simpelthen ikke at du eksisterer.

Måske er du i den heldige situation at I – indtil nu – har kunnet overleve med jeres eksisterende kunder. Men får I ikke nye emner ned i jeres købstragt, er røde tal på bundlinjen en sikker konsekvens.

Fyldes købstragten ikke kontinuerligt op med nye kundeemner, vil den langsomt tørre ud.

Den allervigtigste måde at fylde sin købstragt op på i dag, er vha. online markedsføring. Engang var det messer, avisannoncer og kold kanvas. I dag sker kundernes købsovervejelser, deres forudgående informationssøgning og valg; online.

Hvem er ‘du’?

Mine kunder er oftest små og mellemstore B2B virksomheder med op til 10 ansatte.

Jeg har arbejdet med mange forskellige typer af virksomheder, med en overvægt af produktionsvirksomheder.

Virksomhederne er placeret på Lolland, Falster, Sydsjælland op til og inklusiv København.

Udfyld formularen og jeg ringer dig op

Hvad får du med en ugentlig markedsførings-specialist?

  • Du får en selvkørende specialist med mange års erfaring indenfor flere grene af online markedsføring

  • Du får en praktiker med et større indblik i din virksomhed og dens behov end hvis du bruger flere forskellige bureauer og freelancere

  • Du får en specialist der har det teoretiske (HD i afsætningsøkonomi fra CBS) og praktiske (+9 års erfaring, bl.a. fra internationalt mediebureau) i orden

  • Du slipper for at forhandle pris på hver enkelt lille opgave du ønsker udført

  • Jeg tager hånd om de bagvedliggende, tekniske opgaver, som giver dig en bedre markedsføring

  • Vi kan nemt evaluere og teste nye tiltag af, uden at du skal forpligtige dig i måneder eller år

Hvordan kunne 1 måned se ud med 4 arbejdsdage?

Markedsføringen og dermed det arbejde der skal udføres på ugentlig basis er individuelt for hver enkelt kunde.

Men for at give dig et fingerpeg om hvordan det kunne se ud, kan du her se eksempler fra 3 forskellige opstarts-måneder.

For denne kunde begyndte vi med synligheden på Google, da de modsat deres konkurrenter praktisk talt var usynlige.

  • Vi oprettede og linkede Google Analytics og Google Search Console.

  • Vi fik oprettet Google Ads som var målrettet en primær del af virksomheden.

  • Vi fik lavet en kalender for hvad der skulle postes på Pinterest i løbet af den kommende måned.

  • Vi fik oprettet en MailChimp-konto og lavet en automatisk velkomstserie, til alle nye tilmeldte.

  • Virksomheden blev oprettet på Google My Business, så de er synlige på Google Search og Maps.

  • Derudover fik vi taget hul på planlægningen af det nye website.

Denne kunde havde en 20 år gammel hjemmeside. Den skulle vi have moderniseret, førend at det gav mening at sende trafik derind:

  • Redesign af hjemmesiden.

  • Restrukturering af alle sider, deres budskaber og kunderejsen.

  • Gennemgang og opdatering af alle tekster samtidig med at vi arbejdede med søgemaskineoptimering.

Her lå fokus på at få gang i lead-genereringen. Vi valgte den klassiske tilgang med synlighed på LinkedIn og fokus på e-mailmarkedsføring.

  • Opdateret LinkedIn profil, så den giver et retvisende billede af firmaet

  • Udarbejdet opslag til LinkedIn for de næste 4 måneder (tekst og billeder)

  • Ryddet op i en forkert opsat MailChimp-konto

  • Lavet tilmeldingsformular og linket MailChimp til hjemmesiden

  • Udarbejdet en test der fik folk til at tilmelde sig nyhedsbrevet

  • Lavet en velkomstserie på 3 mails

Og sidst men ikke mindst har vi den ugentlige dialog, hvor vi både diskuterer markedsføringen men også hvad der sker i virksomheden som jeg kan bruge i markedsføringen.

Det er meget forskelligt hvor arbejdet hos mine kunder starter. Det afhænger af virksomhedens mål og dens nuværende markedsføringsniveau. For de fleste er det dog første gang online markedsføringen tages alvorligt, og vi starter derfor med at bygge hele fundamentet op.

Pris

Få en konsistent markedsføring, der bygger på mange års erfaring og som skaber et fornuftigt fundament for at få flere kunder:

4 dage om måneden: 13.500 kr. pr. mdr.

Første måned er uden binding

Udfyld formularen og jeg ringer dig op
Hvordan foregår det rent praktisk?
Klik på det forskellige faner og læs mere.
For langt de fleste af mine kunder ender det med et samarbejde der strækker sig over minimum 1 år.
Bindingsperioden er dog kun 1 måned.
Den ugentlige arbejdsdag begynder med et videomøde (Teams, Zoom eller andet). Her får vi diskuteret hvad der er sket siden sidst, hvad der skal ske fremadrettet og eventualiteter.

Mødet kan tage alt fra 15 min til 1 time, men min erfaring er at vi som regel bruger ½ time.

Jeg sidder primært på eget kontor, men især i starten kan et fysisk* møde være en god måde at få sat rammerne for markedsføringen på.

*Jeg er færdig-vaccineret.

Arbejdstiden er 7 timer pr. arbejdsdag.

Timerne bruges ikke nødvendigvis på den enkelte dag men spredes ud så det matcher arbejdsopgaverne.
Det giver også mulighed for at reagere hurtigt på opståede muligheder i markedet – som f.eks. opslag på de sociale medier.

Sarah Vos Thrysøe

Jeg er ikke bare en konsulent der taler om hvor fantastisk online markedsføring er – Jeg skriver teksterne, beskærer billederne og alle de andre ting der skal til for at markedsføringen kører.

Lad os tage en uforpligtende snak om din markedsføring:

Tlf: 6915 4243
svt@onlinesolutiongroup.dk

Udfyld formularen og jeg ringer dig op