Få en erfaren markedsførings-specialist der sikrer dig en kontinuerlig online synlighed hvilket er hele fundamentet for at få flere eller/og bedre kunder.
Så benyt dig af mit ”Ugentlig markedsførings”-koncept hvor jeg på ugentlig basis laver jeres online markedsføring.
Læs mere om hvordan det foregår nedenfor
Hvorfor investere tid og penge i online markedsføring?
Er du ikke synlig online er du altså ikke med i dine potentielle kunders købsovervejelser.
De aner simpelthen ikke at du eksisterer.
Måske er du i den heldige situation at I – indtil nu – har kunnet overleve med jeres eksisterende kunder. Men får I ikke nye emner ned i jeres købstragt, er røde tal på bundlinjen en sikker konsekvens.
Fyldes købstragten ikke kontinuerligt op med nye kundeemner, vil den langsomt tørre ud.
Den allervigtigste måde at fylde sin købstragt op på i dag, er vha. online markedsføring. Engang var det messer, avisannoncer og kold kanvas. I dag sker kundernes købsovervejelser, deres forudgående informationssøgning og valg; online.
Hvem er ‘du’?
Mine kunder er oftest små og mellemstore B2B virksomheder med op til 10 ansatte.
Jeg har arbejdet med mange forskellige typer af virksomheder, med en overvægt af produktionsvirksomheder.
Virksomhederne er placeret i hele Danmark, dog foretager jeg kun fysiske møder på Lolland, Falster, Sydsjælland op til og inklusiv København.

Hvad får du med en ugentlig markedsførings-specialist?
Hvordan kunne 1 måned se ud med 4 arbejdsdage?
Markedsføringen og dermed det arbejde der skal udføres på ugentlig basis er individuelt for hver enkelt kunde.
Men for at give dig et fingerpeg om hvordan det kunne se ud, kan du her se eksempler fra 3 forskellige opstarts-måneder.
For denne kunde begyndte vi med synligheden på Google, da de modsat deres konkurrenter praktisk talt var usynlige.
Denne kunde havde en 20 år gammel hjemmeside. Den skulle vi have moderniseret, førend at det gav mening at sende trafik derind:
Her lå fokus på at få gang i lead-genereringen. Vi valgte den klassiske tilgang med synlighed på LinkedIn og fokus på e-mailmarkedsføring.
Og sidst men ikke mindst har vi den ugentlige dialog, hvor vi både diskuterer markedsføringen men også hvad der sker i virksomheden som jeg kan bruge i markedsføringen.
Det er meget forskelligt hvor arbejdet hos mine kunder starter. Det afhænger af virksomhedens mål og dens nuværende markedsføringsniveau. For de fleste er det dog første gang online markedsføringen tages alvorligt, og vi starter derfor med at bygge hele fundamentet op.
Klik på det forskellige faner og læs mere.
Bindingsperioden er dog kun 1 måned.
Den ugentlige arbejdsdag begynder med et videomøde (oftest Teams). Her diskuterer hvad der er sket siden sidst, hvad der skal ske fremadrettet og eventualiteter.
Mødet kan tage alt fra 15 min til 1 time, men min erfaring er at vi som regel bruger ½ time.
Jeg sidder primært på eget kontor, men især i starten kan et fysisk møde være en god måde at få sat rammerne for markedsføringen på.
Timerne bruges ikke nødvendigvis på den enkelte dag men spredes ud så det matcher arbejdsopgaverne.
Det giver også mulighed for at reagere hurtigt på opståede muligheder i markedet – som f.eks. opslag på de sociale medier.
Sarah Vos Thrysøe

Jeg er ikke bare en konsulent der taler om hvor fantastisk online markedsføring er – Jeg skriver teksterne, beskærer billederne og alle de andre ting der skal til for at markedsføringen kører.
Lad os tage en uforpligtende snak om din markedsføring: