Jeg har arbejdet med online markedsføring siden 2010.
Det begyndte da jeg tog en HD i afsætningsøkonomi imens jeg arbejdede hos IBM Denmark A/S. Her lavede jeg dataanalyser for IBM’s ledelse, hvilket jeg nu bruger når jeg skal analysere data fra mine kunders markedsføring.
Siden arbejdede jeg hos det internationale mediebureau OMD. Her varetog jeg store virksomheders annoncering på Google og håndterede månedlige budgetter på mellem 10 – 100.000 kr.
I 2014 startede jeg som selvstændig hvor jeg nu fungerer som mine kunders markedsføringsafdeling.
Online markedsføring ændrer sig konstant
Teknikken og vores brug af onlineverdenen ændrer sig konstant.
Hurtigere og hurtigere.
Jeg holder mig opdateret ved at tage relevante kurser og seminarer, følge internationalt anerkendte blogs, læse relevante bøger og følge forskningen indenfor neuromarketing, psykologi og adfærd.
Min viden er teoretisk funderet i en HD i afsætningsøkonomi fra CBS “Graduate Diploma in Business Management” og med en kundetypelicens fra Emotionelle Kundetyper®.
Du kan se mine certifikater, diplomer osv. nedenfor