Klippekort til lige præcis DIN udfordring med B2B-markedsføring
Kender du det her:
Du er i fuld gang med en markedsføringsopgave og pludselig er der noget der driller.
Eller måske kommer du faktisk aldrig i gang, for du ved ikke helt hvor eller hvordan du skal starte.
Lad mig hjælpe dig videre. Enten vha. rådgivning så du kan gøre det selv, eller jeg gør det for dig.
Måske er det problemstillinger a la det her der holder dig tilbage:
Du går som katten om den varme grød – og kommer ingen vegne.
Brug klippekortet til at komme videre – På bare et kvarter kan du måske være i gang igen.
For en af mine kunder var udfordringen Google Ads og Google Analytics: Hvordan er det nu lige det fungerer?
På 1½ time gennemgik vi det hele – samtidig med at vi optog det så han kunne se det igen, ved lejlighed:
Jeg fik super meget ud af vores møde og føler mig meget mere klædt på til, at lege og udforske Google Analytics, Google Ads og Google Ads Editor. Helt konkret fik jeg det gyldne overblik og den massive forvirring forsvandt.
Klaus Jørgensen, Juviva
Hvad kan jeg hjælpe dig med?
Uanset størrelsen på problemet er det irriterende og en stopklods. Yderligere, hvis det er et lille problem, kan vi løse det på ingen tid. Og du kan komme videre med dit arbejde.
Jeg arbejder med mange former for markedsføring i det daglige og kan hjælpe dig videre med:
Et klippekort der hjælper dig videre med dine markedsføringsudfordringer
Hvad kan vi nå på 3, 5, 10 eller 20 timer?
EKSEMPEL 1 – GOOGLE ADS OG GOOGLE ANALYTICS KURSUS
Hvordan fungerer Google Ads – så du kan arbejde struktureret med det fremadrettet.
Hvordan fungerer Google Analytics – så du kan aflæse effekten af din markedsføring.
EKSEMPEL 2 – FACEBOOK OG KONVERTERING
Hvordan fungerer Facebook Ads – så du kan optimere dine annoncer
Hvordan får jeg opsat målsporing vha. Google Tag Manager, så det ses i Facebook – så du kan skabe flere konverteringer/salg
LINKEDIN FOR DEN UERFARNE
Hvordan laver vi B2B annoncering på LinkedIn og hvordan laver vi opslag?
Både virksomheden som helhed og personen der skulle varetage det fremadrettet havde ikke den store erfaring med markedsføring på LinkedIn.
Helt fra bunden har vi gennemgået alle facetter i både annoncering og opslag på LinkedIn, samtidig med at der var tid til at undervise firmaet samlet set i hvordan de skulle bruge LinkedIn.
Det med småt
Få mest muligt ud af dit markedsføringsklippekort
Sarah Vos Thrysøe
Jeg er ikke bare en konsulent der taler om markedsføring – Til daglig arbejder jeg med det, for mig selv og mine kunder.
Lad os tage en snak om, hvad der skal til for at få din markedsføring op at stå: