Få flere kunder uden at bruge en masse tid på at sætte dig ind i detaljerne omkring markedsføring, dataanalyse og psykologien bag brugeradfærd

Where to begin?

Ideelt set bør al markedsføring starte med at lægge en strategi:

  • Hvor befinder din målgruppe sig?
  • Hvilke budskaber virker?
    • Hvad frygter dine kunder?
    • Hvad vil de gerne opnå?
  • Hvordan når du dem med budskabet?
  • Osv.

Desværre starter mange virksomheder med at fokusere på en markedsføringsform som de har hørt virker.

En markedsføringsstrategi giver dig fundamentet for at koble budskab, målgruppe og kanal sammen så du opnår det bedste resultat.

Hvilken typer markedsføring håndterer vi?

Til daglig arbejder jeg med en bred vifte af kanaler, værktøjer og discipliner indenfor online markedsføring. Herunder bl.a.:

  • Google Ads
  • Annoncering på de sociale medier (Facebook, Instagram og LinkedIn)
  • SEO
  • Bannerannoncering (Googles Display Netværk)
  • YouTube annoncering

Jeg arbejder både med kolde målgrupper og varme igennem remarketing.

Resultatorienteret markedsføring

For os handler det helt grundlæggende om at skabe målbare resultater.
Om at bruge de spor dine kunder efterlader sig, til at gøre markedsføringen bedre.
Til at tiltrække flere kunder, skabe mere salg og et bedre afkast.

Det gør vi ved at benytte os af markedsføringsprincipper og teorier og krydre dem med dataanalyser, adfærdspsykologi og neuromarketing. Vi kigger på de daglige resultater, og trends over en længere periode for at skabe en kontinuerlig forbedring af det igangværende markedsføringsprogram.

Online markedsføring er den sjoveste form for markedsføring. Her kan du opsamle data og analysere på kundernes reelle adfærd. Og ikke hvad de siger de gør, hvad de tror du gerne vil ha’ at de siger at de gør, eller hvad vi tror de gør.

(Jeg bruger Google Tag Manager, Google Analytics og de relevante sociale mediers sporingskoder, til at måle og analysere adfærden).

Det rette datagrundlag, analyse og vurdering kan skabe nogle fantastiske resultater.

Hvilke budskaber virker

Du skal ramme dine potentielle kunder med dit budskab mellem 3 – 7 gange før de erkender deres behov, husker hvem du er, og får lyst til at vide mere om hvordan du kan løse deres problem.
Men du skal ikke ramme dem med det samme budskab hver gang. Ram dem med flere budskaber. Belys problemet fra flere synsvinkler og vis dem flere måde du kan løse det på.

 

Når vi arbejder med betalt annoncering sørger vi altid for at lave flere annoncer, teste flere budskaber og flere målgrupper for at se hvad der virker bedst. Hvem reagerer hvordan, på hvilken annoncer?

 

Markedsføringen understøttes af en månedlig rapport der viser hvilke budskaber der er blevet vist for hvem og hvilke resultater det har skabt.

Det synliggør effekten af din markedsføring så du kan tage informative beslutninger om hvad du vil bruge penge på og ikke mindst hvad du ikke vil spilde mere tid og penge på.

Jeg ku’ godt bruge noget markedsføringsmagi – Ring mig op