BLIV SYNLIG
SKAB TRAFIK
FÅ KUNDER

Jeg sørger for at din online markedsføring skaber resultater

JA TAK – RING MIG OP

Online markedsføring handler om at gøre dig synlig, så vi kan få sendt nogle besøgende (trafik) ind på din hjemmeside, så du kan få (flere) kunder.

Derfor er mottoet for min online markedsføring

BLIV SYNLIG – SKAB TRAFIK – FÅ KUNDER

Men spørgsmålet er selvfølgelig hvordan du bliver synlig, og skaber trafik, så du får (flere) kunder?

Succes er et resultat der kan gentages.
Ellers er det bare held.
Det samme gælder i markedsføring…

Derfor er min 3-trins raket underbygget af en af de allervigtigste, og også mest negligerede faktorer i online markedsføring: Målsporing.

Et ord der burde få enhver chef til at spidse ører, sænke skuldrene og trækker vejret roligt over at investere i online markedsføring.

  • Målsporing betyder at vi måler på effekten af din markedsføring – Hvad er afkastningsgraden?
  • Vi måler adfærden på din hjemmeside og kobler den sammen med din markedsføring – Hvordan kan vi gentage den succesfulde markedsføring?

På den måde kan vi se præcis hvilke annoncer der fører til hvilken adfærd.

  • Hvem køber?
  • Hvem kontakter?
  • Hvilken annoncering leder til en positiv ROI?

Test er bedst

Når vi har fundamentet på plads, har vi mulighed for at optimere markedsføringen for at gøre den mere målrettet, mere relevant og mere profitabel.

Men for at vi kan gøre det effektivt, skal vi kontinuerligt teste vores markedsføring.

For hvem kender din målgruppe bedre end dem selv?

Derfor arbejder jeg altid med tests:

  • Hvilken af Facebook annoncerne virker bedst?
  • Hvilken af Google Ads-teksterne virker bedst?
  • Hvilke af de opslag vi laver på Instagram virker bedst?

Osv.

At teste i markedsføring er ikke et udtryk for at man ikke ved hvad der virker. Det er et udtryk for at vi véd at markedet konstant ændrer sig, og derfor skal vi kontinuerligt være ’på toppen’ af det.

Netop ved kontinuerligt at teste billede, budskab, kanaler, osv., kan vi opnå det bedste resultat.

Hvilke typer markedsføring håndterer jeg?

Jeg har arbejdet med online markedsføring i mere end 9 år og betegner mig selv som en generalist.

For dig der ikke har en hel markedsføringsafdeling siddende er det smart, for så kan du komme i gang uden at skulle finde (og koordinere) flere forskellige freelancere eller bureauer.

(Det kan du læse mere om her)

Nogle af de marketingopgaver jeg løfter pt., for mine kunder er bl.a.:

  • Google Ads (AdWords)
  • Annoncering på de sociale medier, så som Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Udsender nyhedsbreve
  • Bannerannoncering (Også kendt som Google Display Netværk)
  • Google Shopping
  • Youtube annoncering
  • SEO
  • Opdatering af WordPress hjemmesider

Derudover arbejder jeg som sagt med målsporing som sættes op i Google Tag Manager og analyseres via Google Analytics.

Jeg har endnu ikke fundet en kunde der har bedt mig om nogle ting der var for komplekse, eller som jeg ikke vidste noget om.

Hvis du ikke gider at bruge din tid på markedsføring, så brug min viden.

Mit navn er Sarah Vos Thrysøe – Ejer af Online Solution Group

Jeg har arbejdet med online markedsføring i mere end 9 år, og skabt resultater for mange forskellige virksomheder.

Teoretisk har jeg en HD i afsætningsteori, og startede min markedsføringskarriere hos et internationalt mediebureau i København.

Her havde jeg ansvaret for mediebudgetter på +100.000 kr. om måneden, og nogle af Danmarks største virksomheder inden for bank-, køkken- og fagforenings-branchen.

Ring mig op