Markedsføringsbureau

/Markedsføringsbureau
Markedsføringsbureau 2017-12-09T13:46:52+00:00
Få flere kunder uden at bruge en masse tid på at sætte dig ind i detaljerne omkring markedsføring, dataanalyse og psykologien bag brugeradfærd
Online medie strategi

Marketingbureau med fleksibilitet

Få et fleksibelt markedsføringsbureau der matcher dine markedsføringsopgaver alt efter hvornår på året, måneden eller ugen de ligger.

Er det højsæson i sommerhalvåret eller i weekenden? Og (død-) stille om vinteren? Hos os sammensætter du lige præcis den pakke du har behov for og vi skalere op eller ned alt efter dine behov.

Where to begin?

Ideelt set bør al markedsføring starte med at lægge en strategi:

  • Hvor befinder din målgruppe sig?
  • Hvilke budskaber virker?
    • Hvad frygter dine kunder?
    • Hvad vil de gerne opnå?
  • Hvordan når du dem med budskabet?
  • Osv.

Desværre starter mange virksomheder med at fokusere på en markedsføringsform som de har hørt virker.

 

I et firma jeg arbejdede i, havde vi en kunde der havde fået lavet en målgruppe analyse:
Kvinder, +45 år, som ikke var trygge ved alt det der IT.
De valgte at køre AdWords.
Hvor godt tror du det virkede?

 

En markedsføringsstrategi giver dig fundamentet for at vælge den rette markedsføring, den rette målretning og det rette budskab på det rette tidspunkt.

Hvilken typer markedsføring håndterer vi?

Vi arbejder med forskellige discipliner indenfor markedsføring. Du kan læse om de specifikke discipliner ved at trykke på linket:

Eller vi kan starte med at lægge en strategi.

Resultatorienteret markedsføring

For os handler det helt grundlæggende om at skabe målbare resultater.
Om at bruge de spor dine kunder efterlader sig, til at gøre markedsføringen bedre.
Til at tiltrække flere kunder, skabe mere salg og et bedre afkast.

 

Det gør vi ved at benytte os af markedsføringsprincipper og teorier og krydre dem med dataanalyser, adfærdspsykologi og neuromarketing. Vi kigger på de daglige resultater, og trends over en længere periode for at skabe en kontinuerlig forbedring af det igangværende markedsføringsprogram.

 

Online markedsføring er den sjoveste form for markedsføring. Her kan du opsamle data og analysere på kundernes reelle adfærd. I stedet for hvad de tror de gør, vil gøre eller bør gøre.

Det rette datagrundlag, analyse og vurdering kan skabe nogle fantastiske resultater.

Hvilke budskaber virker

Du skal ramme dine potentielle kunder med dit budskab mellem 3 – 7 gange før de erkender deres behov, husker hvem du er, og får lyst til at vide mere om hvordan du kan løse deres problem.
Men du skal ikke ramme dem med det samme budskab hver gang. Ram dem med flere budskaber. Belys problemet fra flere synsvinkler og vis dem flere måde du kan løse det på.

 

Når vi arbejder med betalt annoncering sørger vi altid for at lave flere annoncer, teste flere budskaber og flere målgrupper for at se hvad der virker bedst. Hvem reagerer hvordan, på hvilken annoncer?

 

Markedsføringen understøttes af en månedlig rapport der viser hvilke budskaber der er blevet vist for hvem og hvilke resultater det har skabt.

Det synliggør effekten af din markedsføring så du kan tage informative beslutninger om hvad du vil bruge penge på og ikke mindst hvad du ikke vil spilde mere tid og penge på.

Jeg ku’ godt bruge noget markedsføringsmagi – Ring mig op