3 søgninger du bør møde med en AdWords annonce

Bliv synlig på Google for (næsten) ingen penge, på nogle af de allermest relevante søgninger dine potentielle kunder foretager sig.

Hvorfor AdWords?

AdWords er nok en af de mest relevante og hurtigste markedsføringsformer.

Relevant fordi du kun viser din annonce overfor dem der decideret efterspørger din viden, din service eller dit produkt.

De er altså 100% klar til, om ikke at købe, så i hvert fald at blive klogere på produktet (Når jeg siger produkt, mener jeg også service eller viden).

Med hurtig mener jeg at du kan sætte din AdWords op i dag og være synlig få minutter efter – modsat SEO, hvor der måske går flere uger eller måneder.

Men er AdWords ikke dyrt?

Til gengæld tror mange at AdWords er dyrt.

Og ja, hvis du skal have sat et fuldt program op, så vil jeg aldrig anbefale et månedligt budget på under 3.000 kr.

Men hvis du nu er nystartet solo-selvstændig, er budgettet måske ikke lige til den slags – endnu(!) 😉

Derfor har jeg lavet dette indlæg hvor jeg vil vise dig 3 relevante søgninger du kan blive synlig på, med et budget på måske 3-500 kr.

Disse 3 kampagner skal du oprette i AdWords

I videoen gennemgår jeg de 3 kampagner jeg mener at du bør oprette i AdWords med det samme. De er billige og superrelevante for dig og dine potentielle kunder.

Når budgettet bliver større, kan du altid udvide samtidig med at du allerede har fået lidt en fornemmelse for hvordan AdWords virker.

SE VIDEON OG FIND UD AF HVILKE 3 KAMPAGNER DU SKAL BEGYNDE MED

DOWNLOAD GUIDEN

Tusind tak fordi du læste med 🙂

Jeg håber at du vil dele blogindlægget i dit netværk
Jo flere vi er her på bloggen, jo sjovere bli’r det 🙌

Bakser du med noget ift. online markedsføring?
Skriv til mig i kommentarfeltet – måske der kommer et helt afsnit ud af det 👇

Sarah 👊